Kontrola dostępu

System kontroli dostępu to element zabezpieczenia technicznego stosowany do ograniczenia wejścia do określonych pomieszczeń a także kontroli czasu pracy. Kto i kiedy wszedł do gabinetu dyrektora lub firmowego magazynu? Które pomieszczenia w biurowcu może odwiedzić pracownik, a które serwis sprzątający? Przed czyim samochodem otworzy się brama w garażu, a w jakich godzinach będzie mógł wjechać przez szlaban na teren zakładu? – odpowiedzi na te pytania stanowią najbardziej podstawową definicję kontroli dostępu.

Gdy mówimy o systemie kontroli dostępu fizycznego, zazwyczaj mamy na myśli system zabezpieczeń elektronicznych. Korzysta on z identyfikatora – np. karty dostępu upoważniającej do wejścia do konkretnego obszaru. Może rejestrować informacje o tym, kto, gdzie i kiedy uzyskał dostęp – dzięki temu jest to cenne źródło wiedzy na temat sposobu korzystania z budynków i obiektów.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.
Wykorzystywanie plików Cookie
Zarządzanie cookies
AKCEPTUJĘ
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram